Vijećničko pitanje „Stanje s prodajom ulaznica u splitskim muzejima“

Vijećničko pitanje „Stanje s prodajom ulaznica u splitskim muzejima“

Split, 12. veljače 2015. godine

GRADSKO VIJEĆE GRADA SPLITA


PREDMET: Vijećničko pitanje „Stanje s prodajom ulaznica u splitskim muzejima“

VIJEĆNIK: Tomislav Alujević Grgas

PITANJE: Za gradonačelnika gosp. Ivu Baldasara


Upozoren sam od strane nekih naših sugrađana da postoji problem s promidžbom pojedinih gradskih muzeja na način da su neki prodali jako malo ulaznica s obzirom na broj turista koji pohode naš grad. Često čujem primjedbe da muzeji znaju biti zatvoreni, a grad pun turista te da nedostaju kvalitetni promotivni materijali tj. da se ulaže u skupe monografije i brošure s ekskluzivnim tvrdim uvezima u malim tiražama, a da nedostaje materijala koji bi se trebao koristiti kao promocija pogotovo kod turista na raznim jezicima.

Molim, da mi se dostavi ukupan broj prodanih ulaznica za svaki muzej u 2014., 2013. i 2012. godini s tim da oni muzeji koji imaju ispostave izvan grada odvojeno prikažu prodaju ulaznica za centralni muzej i ispostave te neka se dostavi i kolika je bila zarada od ulaznica u toj godini kako bi se podaci poklopili s brojem prodanih ulaznica. Također, molim da se navedu sredstva utrošena za promociju s naglaskom na tiskane materijale tako da se navede tip i tiraža tiskanog.

Kroz ovo pitanje želim pomoći i upravnom odjelu u gradu kod planiranja, a također dobiti informacije kako bih mogao postaviti pitanje vezano uz rad gradskih muzeja ili možda pojedinačnih muzeja. Cilj moga pitanja je bolja promocija gradskih muzeja kako kod građana tako i kod naših gostiju.


ODGOVOR

Na slijedećoj sjednici

Poštovani gospođine vijećnice,

U svezi Vašeg gore citiranog upita odgovaramo Vam kako slijedi:
U svezi s gore iznesenim podacima u tablici donosimo slijedeća pojašnjenja: Gratis ulaznice obuhvaćaju posjete za manifestaciju „Noć muzeja", „Dan muzeja", posjete djece s posebnim potrebama i si, Izvan direktne promidžbe, koja je vidljiva u trošku tiskanja promidžbenog materijala koja se vrši kroz: objave u turističkim izdanjima ( Visit Split, In Your Pocket, Daimatia Card, Croatia Tickets i si.), internet oglašavanja na raznim portalima, WEB oglašavanja izložbi, promidžbe na vlastitim stranicama i Facebook stranica muzeja, izravnim kontaktom putem letaka na četiri jezika tiskanih od strane muzeja koji se distribuiraju putem recepcije muzeja i si. Direktna promidžba se osigurava i putem samih djelatnika muzeja koji govore više svjetskih stranih jezika. Isto tako, kontinuirano se šalju obavijesti i materijali odgojno-obrazovnim ustanovama o edukativnim programima, izložbama i ostalom vezano za edukativnu djelatnost u muzeju. Također se u muzejima Grada promocija odvija kroz organiziranje razna događanja: koncerti, predstavljanja knjiga, konferencije, stručna predavanja i slično.


 

MUZEJSKO.

GALERIJSKA

DJELATNOST

ULAZNICE PLAĆENE- kn

ULAZNICE GRATIS - kn

ULAZNICE+ TISKOVINE kn

PROMIDŽBA DIREKTNA - kn

PROMIDŽBA

DIREKTNA-

VRSTA

ETNOGRAFSKI MUZEJ SPLIT

2014.

18.460

5.069

212.213,98

7.003,75

  • letak A4 - 2450 kom
  • !4A4 - 2000 kom
  • 11x11 - 3000 kom

2013.

15.900

4.509

134.575,00

3.312,00

  • letak A4 - 3000 kom
  • 11x11-2000 kom

2012.

12.786

5.798

110.980,00

2.850,00

  • letak A4 - 1300 kom
  • 11x11 - 1000 kom

GALERIJA UMJETNINA

2014.

4.779

5.167

101.313,00

7.650,00

  • letak na četiri svjetska jezika
  • tisak-turistička izdanja
  • objava Dalmatia Card. Croatia tickets. Visit Split i si.

2013.

3.487

3.467

77.496.00

7.947,00

  • letak na Četiri svjetska jezika
  • turistička izdanja
  • objava Dalmatia Card. Croatia
    • tickets. Visit Split i si.

2012.

3.618

4.717

67.607,00

4.265,00

  • letak na četiri svjetska jezika
  • turistička izdanja
  • objava Dalmatia Card, Croatia tickets, Visit Split i si.

 

HRVATSKI POMORSKI MUZEJ

2014.

3.821

6.823

45 964,00

5.000,00

depilijan na hrvatskom i engleskom jeziku - 2000 kom

2013.

2.507

5.529

22 470,00

5.000,00

depilijan na hrvatskom i engleskom jeziku - 2000 kom

2012.

3.235

5.328

24 974,00

5.000,00

depilijan na hrvatskom i engleskom jeziku - 2000 kom

MUZEJ GRADA SPLITA

2014.

MUZEJ/GALERIJA E. VIDOVIĆ

22.502

30.990

289.967,92

48.966,08

plakati, pozivnice, leci, brošure, banneri. knjižice

2014. PREUZETI DIOKLECIJANOVI PODRUMI OD HULU

203.771

257 318

5.385.549,94

plakati, pozivnice, leci, brošure, banneri. knjižice

2013.

184.444

22.571

280.235,00

34.365,04

plakati, pozivnice, leci, brošure, banneri, knjižice

2012.

20.401

19.008

190.974,27

9.872,88

plakati, pozivnice, leci. brošure, banneri, knjižice

PRIRODOSLOVNI MUZEJ I ZOO VRT

2014.

19.358

5.970

164.500,00

25.000,00

  • A4 - 500 kom
  • 10x21-800 kom
  • brošura A5- 500 kom
  • plakat BI-8 kom

 

  • pozivnice 300 kom
  • book-mark 20x5 - 500 kom
  • minicarđ-12 mj, web ogl.

2013.

25.700

3.185

222.500,00

12.500,00

  • A4 - 500 kom
  • 10x21-800 kom
  • brošura A5- 300 kom
  • pozivnice - 300 kom
    • web- oglašavanje

2012.

22.983

3.591

191.000,00

9.700,00

  • A4 - 500 kom
  • 10x21-600 kom
  • brošura A5- 200 kom
    • pozivnice 300 kom
    • web- oglašavanje





Komentari


Trenutno nema komentara. Budi prvi koji će komentirati članak.

Komentiraj članak

Ime (Obavezno)
Komentar (Obavezno)
CAPTCHA image
Unesite kod prikazan na slici